Kako Poručiti
Valego maksimalno koristi sve svoje resurse da Vam svi artikli na ovom sajtu budu prikazani sa ispravnim nazivima, specifikacijama, fotografijama i cenama. Ipak, ne možemo garantovati da su sve navedene informacije i fotografije artikala na ovom sajtu u potpunosti tačne.
Poručivanje se vrši na tri načina, online putem sajta, pozivom na naš fiksni ili mobilni broj ili slanjem poruke putem VIBER aplikacije.
Poručivanje putem sajta je vrlo jednostavno. Pronađite artikale koje želite da kupite, zatim kliknete na „dodaj u korpu“. Zatim pratite korake. Ukoliko ne želite ništa više da kupujete, kliknete na „poruči“ , unesete Vaše podatke i izaberete način plaćanja. Očekivano vreme dostave artikala je 3-5 radnih dana.
Ako Vam je lakše poručiti telefonom, pozovite naš telefonski broji i dajte sve potrebne podatke našem operateru.
Uz proizvod dobijate račun i garanciju, ukoliko artikal podleže garanciji. Za određene proizvode dokaz za garanciju je samo fiskalni račun.
PLAĆANJE : Valego podržava sledeće načine plaćanja:
- Plaćanje pouzećem
Plaćanje pouzećem podrazumeva plaćanje narudžbenice, kao i usluge dostave kuriru prilikom preuzimanja pošiljke. Plaćanje se vrši isključivo gotovinom.
- Uplatnicom na šalteru banke ili pošte
Ovaj način plaćanja podrazumeva da nakon potvrde narudžbine na šalteru banke ili pošte izvršite uplatu iznosa sa narudžbenice, koji je iskazan sa PDV-om na naš račun.. Vaša narudžbina će biti poslata tek kada sredstva budu uplaćena na naš račun. Troškove dostave plaćate naknadno i gotovinom pri preuzimanju pošiljke.
- e-bankingom
Ovaj način plaćanja podrazumeva da nakon potvrde narudžbine izvršite uplatu iznosa sa narudžbenice, koji je iskazan sa PDV-om . Plaćanje vršite putem Vašeg e-banking naloga. Svi detalji u vezi sa plaćanjem biće Vam automatski poslati na email. Vaša narudžbina će biti poslata tek kada sredstva budu uplaćena na naš račun. Troškove dostave plaćate naknadno i gotovinom pri preuzimanju pošiljke.
Reklamacije
Prilikom preuzimanja pošiljke molimo Vas da u prisustvu kurira proverite svoj paket. Ukoliko na njemu ima vidljivih oštećenja (pocepani delovi i ugnječenje) paket ne bi trebalo da preuzmete. U ovom slučaju molimo Vas da nas pozovete telefonom na broj 012/400-696 ili nam pošaljite e-mail sa svojim podacima (ime, prezime, telefon) na adresu dejan.valego@gmail.com i navedete razlog zbog koga ste odbili da preuzmete paket. U najkraćem mogućem roku obavestićemo Vas o daljem postupanju.
Ukoliko ste primili pošiljku i nakon otvaranja kutije ustanovili da isporučena roba ne odgovara naručenoj ili podaci na računu nisu odgovarajući, molimo Vas da nas, najkasnije u roku od 24h od trenutka prijema pošiljke, pozovete telefonom na broj 012/400-696 u periodu od 08:00 – 16:00h svakog radnog dana, ili pošaljete e-mail sa svojim podacima (ime, prezime, telefon) na adresu dejan.valego@gmail.com i opišete kakav problem imate. U najkraćem mogućem roku, a najkasnije u roku od 8 dana od dana prijema reklamacije pisanim putem ili elektronskim, odgovorićemo potrošaču na izjavljenu reklamaciju i obavestićemo Vas o daljem postupanju. Rok za rešavanje reklamacije je 15 dana od trenutka prijave iste.
Zvaničana prava o reklamaciji potrošača za robu kupljenu putem ovog sajta kupac ostvaruje na osnovu Zakona o zaštiti potrošača.
Reklamacioni list možete preuzeti ovde.
Zaštita Privatnosti
Valego, vlasnik vebsajta obrađuje podatke o Korisnicima sakupljene tokom procesa registracije u skladu sa Zakonom o zaštiti podataka o ličnosti. Pristupom na vebsajt Korisnik je saglasan da vlasnik vebsajta ima pravo da koristi podatke koje je korisnik na sajtu ostavio. Vlasnik vebsajta izjavljuje da će koristiti podatke koje Korisnik ostavi isključivo u skladu sa Zakonom i da ih neće dostavljati trećim licima.